ÁSZF

Kreatív Birodalom

www.kreativbirodalom.hu

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.kreativbirodalom.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. A szerződést az üzemeltető nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

Vásárlóként tudomásul veszi, hogy az Ön által elküldött megrendeléssel Ön és Cégünk között szállítási szerződéses kapcsolat jött létre, amely a 45/2014 sz. Kormányrendelet értelmében az Ön által megrendelt áru ellenértékének megfelelő fizetési kötelezettséggel jár.

Áruházunkban a minimum vásárlási összeg bruttó 2000 Ft. (szállítási díj nem számít bele)

1. Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Gruhala Medic KFT
Székhely:8895 Pusztamagyaród, Fő u.18.
Adószám:14912382-2-20
Cégjegyzék szám: 20-09-069926, Kibocsájtó cégbíróság: Zalaegerszegi Törvényszék Cégbírósága

Levelezési cím: 8881 Sormás, Arany János u. 41.

Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@kreativbirodalom.hu
Telefonos elérhetőség: +36-30-592-5757
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító:NAIH-118780/2017.

A kereskedelmi nyilvántartást vezető jegyző: Szunyogh István jegyző, Bánokszentgyörgyi Közös Önkormányzati Hivatal

Nyilvántartási szám: 3/2017.
Számlaszám: OTP Bank: 11749015-21005866-00000000

Tárhelyszolgáltató: Klikk Egyesület
Kapcsolattartó: Gyarmati Attila
kapcsolat@klikkegyesulet.hu
Adószám: 18789861-1-09

Levelezési cím: 4274 Hosszúpályi, Hunyadi utca 35.

Webáruház domain: https://kreativbirodalom.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek köre

A Webáruházban dekorációs célra alkalmas – papírból, fából, fémből, textilből, polifoamból, műanyagból, polisztirolból és természetes anyagokból készült –  termékeket és kreatív hobbi tevékenységhez szükséges alapanyagokat (festékek, lakkok, ragasztók, fa és polisztirol díszíthető alapok, szalagok, szalvéták, rizspapírok, quilling papírok,) árusítunk.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. 

Raktárkészleten lévő terméknél az áruház feltünteti a készleten lévő darabszámot. Ha nem látható darabszám, akkor a termék a megrendelést követően kerül általunk is megrendelésre, így néhány munkanapos beérkezési idővel számolni kell. Ha a terméket a beszállító nem tudja szállítani átmeneti készlethiány miatt, arról emailben értesítést küldünk. 

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár illetve postaszolgálat által történő házhoz szállítással, csomagautomatába történő kézbesítéssel vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, 27% ÁFÁ-t tartalmaznak, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Csomagolási díjat nem számítunk fel. Áruházunkban a minimum vásárlási összeg bruttó 2000 Ft. 

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék nevét, árát, esetlegesen rövid leírását  – a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített email-címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 A rendelés menete

A.

A honlapon termékkategóriák szerint kereshet, illetve lehetősége van konkrét termékre is rákeresni a Termékek keresése kereső segítségével.  

B.

A megvásárolni kívánt termék darabszámának kiválasztását követően a Kosárba rakom ikonra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe, ha korábban már vásárolt tőlünk. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált email címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

C.

A kosár tartalmát a Kosár ikon menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Itt adhatja meg kuponkódját is, amennyiben rendelkezik kedvezményre rendelkező kuponkóddal. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza az “Üzlet” menügombot. Áruházunkban a minimum vásárlási összeg 2000 Ft. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Tovább a pénztárhoz gombot megnyomva a Pénztár oldalra jut.

D.

A Pénztár oldalon kiválaszthatja az Önnek megfelelő fizetési módot. Itt megadhatja személyes adatait, címét.  Első vásárlás esetén email címe és egy jelszó megadásával regisztrálja magát áruházunkba. Következő vásárlásánál belépve a rendszerbe, adatai automatikusan kitöltődnek. Megadhat saját címétől eltérő szállítási címet, illetve megjegyzést fűzhet rendeléséhez. Itt van lehetősége PostaPont szállítás esetén a megfelelő PostaPont kiválasztására legördülő menü, illetve Térkép segítségével. Itt is megadhatja kuponkódját, amennyiben rendelkezik kedvezményre rendelkező kuponkóddal. Ha mindent rendben talál, a Megrendelés elküldése ikonra kattintva véglegesítheti a megrendelését.

Elgépelés okozta hibák javítására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetősége, ezt követően hiba esetén keressen minket email elérhetőségünkön: info@kreativbirodalom.hu

Miután véglegesítette rendelését a megadott email címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Kérjük, előreutalás választása esetén az automatikus email alapján utalja el vásárlása végösszegét az emailben található számlaszámra! Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

A rendelés leadását követően 48 órán belül egy újabb emailben megerősítjük rendelését.


Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott email címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást és postázzuk a kívánt termékeket.  Előreutalás esetén a vételár beérkezése után kerül kiszállításra a termék.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

4. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, email címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt email-ben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók email címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó email-ben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az email cím azonosítja, tehát egy email címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3 – 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1-3 hét.

Raktárkészleten lévő terméknél az áruház feltünteti a készleten lévő darabszámot. Ha nem látható darabszám, akkor a termék a megrendelést követően kerül általunk is megrendelésre, így néhány munkanapos beérkezési idővel számolni kell. Ha a terméket a beszállító nem tudja szállítani átmeneti készlethiány miatt, arról emailben értesítést küldünk.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetési módjai

A megrendelt termék fizetésének módjai:

Banki előre utalással történő teljesítés: a visszaigazoló emailben megtalálja az utaláshoz szükséges információkat,  a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálja)

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott MPL vagy GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében készpénz mellett bankkártyával is fizethet. FOXPOST csomagautomatába, és Postai Csomagautomatába történő kézbesítésnél kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség van. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben, illetve bankkártyával ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését – és új rendelés teljesítését is –  kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Szállítás díjszabása 

A, FOXPOST csomagautomatába történő szállítás díja: 2017. 11. 23-tól bruttó 700 Ft (27% ÁFA tartalommal)

ÁTMENETILEG NEM ELÉRHETŐ!!

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk, ilyen esetben kérjük, a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy melyik FOXPOST automatába kéri a szállítást!

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (bruttó 400 Ft) hozzáadódik.

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termékeidet. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Csomagodat 14 napon belül ingyen visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. Az automaták listáját és további információt itt találsz: https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

B, Házhozszállítás:

1, GLS futárszolgálat – értesítés nélkül

A csomag érkezéséről a GLS futárszolgálat értesítést nem küld, érkezését telefonon nem jelzi. Értesítés igénye esetén válassza a GLS extra házhozszállítási módot!

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS futárszolgálat futárai kézbesítik.  A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és  – utánvétes vásárlás esetén – biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Házhozszállítás díja: bruttó 1100 Ft (27% ÁFA tartalommal)

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk, ilyen esetben kérjük, a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy házhozszállítást kér!

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (bruttó 400 Ft) hozzáadódik.

2, GLS futárszolgálat – GLS extra

A webáruházunk által kapott megrendeléseket az GLS futárszolgálat futárai kézbesítik.  Ön kap egy e-mail értesítőt, a csomag feladásakor, amelyben tájékoztatják a kiszállítás napjáról, a csomagszámról, és az esetleges utánvét összegéről. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagot, választhat egy másik szállítási opciót. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager online elérhetőségét.

A kiszállítási napon, reggel egy újabb e-mail érkezik, amely tartalmazza a várható 3 órás kézbesítési időintervallumot,  a futár telefonszámát illetve a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát.

A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 között történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és  – utánvétes vásárlás esetén – biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Házhozszállítás díja GLS extra szolgáltatással: bruttó 1300 Ft (27% ÁFA tartalommal)

15 000 Ft feletti vásárlás esetén az alap szállítási költséget átvállaljuk, ilyen esetben kérjük, a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy GLS extra házhozszállítást kér, az extra szolgáltatás díja (bruttó 200 Ft) külön tételként kerül feltüntetésre a számlán.

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (bruttó 400 Ft ) hozzáadódik.

3, MPL futárszolgálat (átmenetileg nem elérhető)

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a MPL futárszolgálat futárai kézbesítik.  A küldemények kiszállítása munkanapokon 8:00-16:00 között történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és  – utánvétes vásárlás esetén – biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor készpénzben, illetve bankkártyával ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Házhozszállítás díja: bruttó 1400 Ft (27% ÁFA tartalommal)

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk, ilyen esetben kérjük, a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy házhozszállítást kér!

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (bruttó 400 Ft) hozzáadódik.

 

C, Szállítás PostaPontra, Posta Csomagautomatába és Postára (Postán maradó csomag) (átmenetileg nem elérhető)

Országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes.

50 Csomagautomata, 125 MOL PostaPont, 265 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont áll kiterjedt csomaghálózatuk szolgálatában.

Online rendelésnél válassza bármelyik MPL átvételi lehetőséget, egy PostaPont biztosan útbaesik.

MIÉRT ÉRDEMES CSOMAGAUTOMATÁBA RENDELNIE?

Mert a csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba.  Csomagautomaták

Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordul.
A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a csomagját.
A csomag érkezéséről SMS-ben értesítik, ezt követően küldeményét 2 munkanapig tárolják az automatában. Csomagját egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheti ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, amelyről újabb SMS-t kap.
A küldemények maximális tömege 20 kg.

További tájékoztatás a Csomagautomatákról ITT.

MIÉRT ÉRDEMES MOL- COOP POSTAPONTRA RENDELNIE?

Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba. PostaPontok

SMS-ben vagy e-mailben értesítik a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné.
Csomagjához a webáruház 5 vagy 10 munkanapos őrzési időt is választhat – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.
A küldemények maximális tömege 20 kg.

További tájékoztatás a PostaPontokról ITT.

A PostaPontokra és Csomagautomatákba történő szállítás díja egységesen bruttó 1130 Ft (27% ÁFA tartalommal)

15 000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk, ilyen esetben kérjük, a megjegyzés rovatba tüntesse fel, hogy melyik PostaPontra kéri a szállítást!

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj (bruttó 400 Ft) hozzáadódik.

8. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 1-3 hét.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

9. Elállás joga

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Figyelem!

Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól.

A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Gruhala Medic Kft. Dr. Gruhala Mária, 8881 Sormás, Arany János utca 41. ,  illetve info@kreativbirodalom.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elegendő, ha az elállási nyilatkozatot küldi el 14 napon belül, a termékek 14 napon belüli visszaküldése nem feltétele az elállási jog gyakorlásának.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Fontos, hogy a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta.

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) * – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.


10. Jótállás

A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

12. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes békéltető testületek előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Fontos, hogy az Fgytv. 29 . § (11) bekezdése alapján a vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. Az 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti online vitarendezési platform alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Hol érhetőek el a békéltető testületek?

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

Az Európai Bizottság internetalapú platformot hívott életre, azon fogyasztók számára, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

A honlap az EU 23 hivatalos nyelvén áll rendelkezésre.

Az online vitarendezési platform elérhetősége:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

13. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el, ide kattintva.

14. Hírlevél

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok: név, email-cím

Hírlevélre feliratkozhat rendelése elküldésének alkalmával, vagy a weboldalon.

A feliratkozás kizárólag valós email címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott email címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve megerősíthető a feliratkozás.

A megerősítő webcímre kattintással Ön hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Gruhala Medic KFT bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással, vagy az ügyfélszolgálati lehetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott email cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adattörlési igény esetén 7 munkanapon belül kerülnek törlésre adatai. A Gruhala Medic Kft. által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű – aktuális akciókra, információkra- hívja fel a figyelmet. A Gruhala Medic Kft. harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott email címre. A hírlevelet az ügyfél meghatalmazásából a papaszemes.dima.hu szerver küldi. A szerverért a Klikk Egyesület a felelős. Kapcsolattartó: Gyarmati Attila.

 

15. Külföldre történő értékesítés

Eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,

Eladó visszatarthatja a Termék átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Eladó a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a Termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy a Termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.

Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Eladó számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára

16. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.